piątek, 9 września 2016

9 dzień na diecie Dąbrowskiej

Na początku myślałam ,że nie wytrwam tygodnia ,a tu już 9 dzień .Moja silna wola dostała chyba kopa energetycznego , bo tak zawzięta nigdy nie byłam.Chyba dojrzałam do zmian w życiu. Mam jeszcze małego synka i muszę go wychować .

A jak mam go wychować ,to muszę być zdrowa.A jak mam być zdrowa ,to muszę schudnąć i zmienić nawyki żywieniowe.To jest moja kolejna próba ,mam za sobą różne diety , z różnym skutkiem , przeważnie z jo-jo dwa razy takim ,jakie udało mi się zjechać z wagi .Tym razem obiecałam sobie ,że będzie inaczej.


Menu na dziś
Śniadanie
1 szklanka wody z cytryną
gotowany burak
surówka marchew ,jabłko ,chrzan
Drugie śniadanie 
 pomidor z cebulą
1 kalarepka
Obiad
Barszcz z kiszonych buraków z czosnkiem 
1 marchewka
1 pietruszka mała
kawałek  pora
filiżanka kiszonych buraków
3 ząbki czosnku
sól himalajska, pieprz do smaku
natka pietruszki  
Jarzyny potrzeć na tarce na piórka ,czosnek wydusić przez praskę ,buraki pokroić w  większą kostkę ,zalać wodą i gotować 15-20 minut do miękkości .Pod koniec gotowania dodać wyciśnięty czosnek , posypać natką  pietruszki ,dodać 2 łyżki zakwasu z buraków.
Podwieczorek 
 jabłko  pieczone z cynamonem 
Kolacja 
surówka kapusta kiszona  z grapefruitem 
sok pomidorowy 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz