środa, 21 września 2016

21 dzień na diecie Dąbrowskiej

Dziś mija trzeci tydzień na  diecie WO.
Co tydzień się ważę (na początku ważyłam się codziennie :):)  i z radością wielką ,że wreszcie jest
efekt ).Straciłam  6 kg , czyli 6 torebek cukru:):). Moja motywacja to dwie cyferki na wadze, może wtedy będę mogła odstawić sterydy wziewne . Teraz czas na utratę tłuszczu :).
Dziś mam chęć na gotowanie . Zasadniczo tym razem na diecie trzymają mnie gorące potrawy .Nieraz robię je na jeden dzień ,nieraz więcej i wtedy zaprawiam w słoiki .Teraz ,póki są wszystkie dostępne warzywa -odżywianie jest proste . Kocham wiewiórki i tak ,jak  one chomikuję różne rzeczy na "potem".


Śniadanie 
1 szklanka zakwasu z buraków 
 1 szklanka soku z buraków, marchwi i jabłka
Drugie śniadanie 
 sałatka
pomidor -uwielbiam malinowe mają niepowtarzalny smak , ogórek kiszony , cebulka i jabłka ozdabiacze:) Obiad
 pieczonka z warzyw
 Warzywa do pieczonki  to:
seler naciowy, kalafior, papryka ,seler korzeniowy, cebula, pietruszka, marchew ,dynia, kapusta , dużo natki pietruszki - ilość na zdjęciu to z dużym zapasem na zamrożenie
przyprawy  -papryka pieczona , sól  himalajska ,kminek ,lubczyk, pieprz ,curry, czosnek -dużo :)
Wszystkie warzywa trę na tarce z dużymi oczkami . Blaszkę do pieczenia wykładam papierem i układam pomieszane i doprawione warzywa .Całość dociskam ręką , aby była gładka .Piekę w piekarniku w temperaturze 180 stopni przez 40 minut.

Część z tego mam na obiadek ,część na kolejne dni wykorzystuję do farszu do papryki i cukinii albo robię kotlety a część zamrażam na potem.

Podwieczorek
grapefruit

Kolacja 
 sałatka warzywna z ugotowanych warzyw

 marchew
cebula
ogórek kiszony 
pietruszka 
seler
jabłko 
wszystko pokrojone w kosteczkę  i skropione sokiem z cytryny .
Reszta sałatki poszła na stół ogólny dla rodziny  po dodaniu jajek, ogórków konserwowych i majonezu .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz