środa, 28 września 2016

28 dzień na diecie Dąbrowskiej

Dziś 28 dzień na diecie wg Dąbrowskiej .Samopoczucie bardzo dobre. Jedyny mankament to taki ,że jest mi zimno.To już czwarty tydzień się kończy .W życiu nie myślałam ,że tyle wytrzymam .Ja , co uwielbiałam słodycze i mięsko -na diecie owocowo-warzywnej :) .Ale za dużo mam do stracenia i muszę wytrwać , dla siebie i dla koleżanki .Ona tak je codziennie tzn. stosuje  zdrowe żywienie ze względu na nowotwór , a ja chciałam jej potowarzyszyć ,żeby jej było raźniej .Dieta wszystko zmienia ,zmienia nawyki ,punkt myślenia ,wartości i myśli .Nawet zmienia ideały -u mnie nie króluje już ptasie mleczko ,tylko dynia i marchewka .
Moje jedzonko na dziś to :
1.śniadanko
 1 szklaneczka zakwasu z barszczu
1 szklanka soku z cytryny z ciepłą wodą ( muszę pić ciepłe ,bo wtedy rozgrzewam się )
2.drugie śniadanko  
marchewka do schrupania 4 sztuki
2 ogórki kiszone
1 ogórek surowy
3.obiad
 
frytki z dyni ,pietruszki i selera- robię je bez przypraw ,bo tak najlepiej mi smakują ,od czasu do czasu posypuję ziołami prowansalskimi lub czosnkiem .Frytki z dyni są słodkie , ale mam ich tylko trochę , najbardziej smakują mi frytki z pietruszki.
Do tego pieczona papryka na ciepło.

4.Podwieczorek

tu niespodzianka  -upiekłam placek dyniowo- jabłkowy .
Produkty
1 mała dynia hokkaido
3 duże jabłka
1 łyżeczka cynamonu
2 łyżeczki soku z cytryny
Surową dynię obrać ze skórki , zetrzeć na tarce o dużych oczkach , wyłożyć foremkę do pieczenia (keksówkę ) papierem do pieczenia i wyłożyć na to potartą dynię .Piec w piekarniku nagrzanym do temperatury 180 stopni przez 30 minut .W międzyczasie potrzeć 3 duże jabłka na tarce o dużych oczkach , skropić cytryną i zmieszać z łyżeczką cynamonu .Wyjąć blaszkę z piekarnika , położyć na warstwę dyniową potarte jabłka i ugnieść lekko .Włożyć ponownie do piekarnika i piec kolejne 20 minut . Najlepsza jest na ciepło .Można jabłka zmieszać z przyprawą do piernika .
5.Kolacja 
 leczo -uwielbiam :):

2 komentarze: