poniedziałek, 6 marca 2017

Dieta Dąbrowskiej 3 x -dzień 6

Kolejny dzień przede mną .Pogoda słoneczna na przemian z deszczem .Bóle głowy poszły sobie w siną dal .Na tym poście czuję się o wiele lepiej niż na poprzednich ,na razie oprócz bólu głowy i lekkiego pleców brak innych dolegliwości .Może to jest spowodowane tym  ,że do diety włączyłam sobie na stałe przecier pomidorowy .Spożywam też regularnie sól himalajską -dodaję odrobinę do szklanki  wody .Energia jest na stałym poziomie .Tylko nie mogę się przemóc z ćwiczeniami - na razie trochę na rowerku jeżdżę, jak zrobi się cieplej to mam w planie spacery .Jestem nocnym Markiem , więc moje śniadanie zaczyna się około 8.00 , obiadek o 13.00-14.00, o 16.00 podwieczorek i o 19.00-20.00 kolacja - staram się nie jeść na wieczór -tylko pić ,ale nie zawsze mi się to udaje - na diecie dogryzam marchewką lub ogórkiem .

Śniadanie 
1 szklanka zakwasu 
1 szklanka wody z cytryną
1 szklanka passaty pomidorowej  

 Obiad 
sałatka pomidorowo-rzodkiewkowo-szczypiorkowo-kiełkowa

Podwieczorek 
tradycyjnie pieczone 2  jabłuszka  z cynamonem
1 szklanka herbaty z czystka 

Kolacja  
spaghetti z cukinii z  pysznym przecierem pomidorowym przepis tu
Spaghetti robię z surowej cukinii ze skórką za pomocą krajalnicy do warzyw . Potem przelewam wrzątkiem  i dodaję przecier pomidorowy 
Mam dwie krajalnice
 z Jyska i tą uwielbiam - można kroić większe i mniejsze warzywka bez problemu i bez większej siły 
 można ją kupić tu
Drugą kupiłam przez internet i nie jestem z niej zadowolona , zanim się coś ukręci , to można stracić siły ,wchodzą w nią tylko małe kawałki warzyw i o określonej średnicy - większa cukinia ne ma szans .
Moje odkrycie na dziś to woda z sokiem z cytryny ,plasterkami cytryny , imbirem ,  mrożonymi listkami mięty i goździkami .Goździki ,miętę i imbir  miętę zalewam  przegotowaną dość ciepłą wodą  po ostygnięciu dodaję cytrynę  w plasterkach i sok z cytryny -pychotka .
Wypiłam już całe  4 szklanki  :)
Kontrola ilości wypijanych płynów
1 szklanka zakwasu 
1 szklanka wody z cytryną

1 szklanka passaty pomidorowej  
1 szklanka herbaty z czystka 
 4 szklanki wody imbirowo -goździkowo- cytrynowo -miętowej 
1 szklanka herbaty miętowej 
2 szklanki ciepłej wody  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz