sobota, 4 marca 2017

Dieta Dąbrowskiej 3 x - dzień 4



Kolejny dzień za mną .Dziś trochę głodno mi było , zapijam wodą ile się da. No i ciągle się ślinię , bo w kuchni praca wre - przygotowania do uroczystości -mięsko ,placki  ,a ja tylko oczami to mogę smakować .Przy przygotowywaniu nie raz się złapałam na tym ,że chciałam posmakować czy  jest dobre -zatrudnię smakosza na czas diety :).
Śniadanie 
1 szklanka zakwasu 
1 szklanka wody z cytryną
1 szklanka soku pomidorowego z odrobiną soli himalajskiej 

Obiad 
warzywka z patelni
1 szklanka herbatki z melisy

Podwieczorek -pieczone jabłuszko z cynamonem

Kolacja 
sałatka warzywna z majonezowym sosem z brokuła

 Składniki
2 marchewki
2 pietruszki
1 różyczka brokuła
1 jabłko
3 ogórki kiszone
pieprz do smaku 
1 łyżka octu winnego
sok z 1/2 cytryny
Warzywka gotuję na parze  w garnku ,ale jak ktoś nie ma to na zwykły garnek można położyć metalowe sitko i przykryć szczelnie .
Wszystko kroję w kostkę

Jak w składzie są ogórki kiszone ,to już nie solę .Doprawiam  pieprzem .
1/2 brokuła blenduję z octem winnym , sokiem z cytryny i mam pseudo majonez

 Przeważnie robię trochę więcej i na drugi dzień dodaję jeszcze inny składnik , aby smak był inny. Uwielbiam takie sałatki owocowo-warzywne z różnych warzyw - jest to moje najlepsze jedzonko na poście .
 Wypite płyny 
1 szklanka zakwasu 
1 szklanka wody z cytryną

1 szklanka soku pomidorowego z odrobiną soli himalajskiej 
4 szklanki wody z cytryną
1 szklanka herbatki z melisy
3 szklanki ciepłej wody z imbirem 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz