niedziela, 24 marca 2019

Dieta Dąbrowskiej -dzień 14




Nadal trwam, teraz już nie czuję głodu.Nawet gdybym nic nie jadła, to organizm się nie dopomina.Nie zawsze mam możliwość więcej pić -tego muszę pilnować ! Moja druga połówka nie chce ze mną pościć, ale nie utrudnia mi tego. Nieraz pomaga dobrym słowem.Fajnie jest mieć wsparcie.  
Menu na dziś 
Rano tradycyjnie zakwas z buraków .
Dziś w menu sokowym :
1 ogórek 
2 marchewki
garść pietruszki 
garść roszponki 
cytryna
sól do smaku 
Nie wszystkie soki mi smakują, są lepsze smaki i gorsze. Robię z różnych warzyw, bo to mogę przełknąć z samego ranka , nic innego mi o tej porze nie smakuje.

Przegryzki :
ogórek surowy
ogórek kiszony
kiszona kapusta 
potarta marchewka 

Podwieczorek 
grapefruit czerwony 

Kolacja   

Zielona zupa krem  
20 cm kawałek pora 
2 gałązki selera naciowego 
5 listków jarmużu  
2 garście rukoli 
4-5 szparagów 
czosnek niedźwiedzi -zielone listki 
mniszek lekarski -zielone listki 
majeranek i sól do smaku 
Pora pokroić w paseczki i dusić na rozgrzanej patelni -dolewać małe ilości wody.Seler i szparagi pokroić w paski, dodać do pora. Jarmuż  rozdrobnić na drobne kawałeczki -pokroić i dodać na patelnię. 
Na końcu dorzucić rukolę, mniszka i czosnek.
Doprawić do smaku , przełożyć do garnka , dolać wody, przyprawy dusić pod przykryciem aż wszystko będzie miękkie-około 10 minut. Całość zblendować , posypać koperkiem i zajadać na ciepło.

Do picia w ciągu dnia :

herbata z czystka 

herbata z pietruszki 

woda z solą ,cytryną i listkiem mięty 

herbatka z lipy 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz